دانلود آهنگ التماس از شهروز دلبر
هیچکس دوبار زندگی نکرد
دانلود آهنگ التماس از شهروز دلبر
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 23:29 | بازدید : 796 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

متن آهنگ التماس از شهروز دلبر

دانلود آهنگ

[ آلبوم التماس ]

 

متن آهنگ التماس از شهروز دلبر | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ التماس

 

وقت ِ جدایی مون رسید چرا دلت ازم برید؟!
چرا دلت منو نخواست؟!
عشق ِ من
التماس ِ توی ِ نگات یه بغضی ِ توی ِ صدات
من هنوزم تورو می خوام
عشق ِ من
نـــــرو
بی تو من میمیرم عشقم بیا برگرد نور ِ چشمم
عشق ِ من
بمـــــــــون
بمون اینجا تنهام نزار منو تو غمها جا نزار
عشق ِ من
وای برگرد اگه تو بری من تنها می منوم و میمیرم
عشقم
وای برگرد که بی تو من تنهاترین عاشق ِ رو زمینم
عشقم
نـــــرو
بی تو من میمیرم عشقم بیا برگرد نور ِ چشمم
عشق ِ من

  • لینک دانلود بزودی از همه چیز در یک چهارچوب درست


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 80
:: باردید دیروز : 52
:: بازدید هفته : 575
:: بازدید ماه : 6277
:: بازدید سال : 16290
:: بازدید کلی : 336579