احساس
هیچکس دوبار زندگی نکرد
احساس
27 اسفند 1393 ساعت 3:24 | بازدید : 1141 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

 

 

116.gif 

 

در این حال و هوایی که بی تو هستم ، تنها هستم ، چشمهایم بهانه میگیرد

  و شانه هایم به تکیه گاه نیاز دارد.
این چشمهای بهانه گیرم ، بهانه دیدن تو را میگیرند ، این شانه های

  خسته به انتظار تو نشسته اند.
دستهای پر از نیازم به دستهای مهربان تو نیاز دارند.
من که به قلب تو پناه آورده ام ، مرا بی سرپناه نکن ،

شانه هایم به تکیه گاه نیاز دارند ،

  یک تکیه گاه برای آرامش و یک فرصت برای در کنار تو بودن.
این آرامش را از من نگیر ،بگذار احساس کنم که دیگر بی سرپناه نیستم ،

  بگذار احساس کنم که میتوانم یک عاشق باشم ، عاشقی که برای

  رسیدن به تو بی قراری میکند و میداند اینک که در قلب تو اسیر است ، 

 بدون تو دیگر زندگی برایش به معنای خط آخر نفس کشیدن است .
نگذار به آخر خط برسم ، آنجایی که دیگر به هیچکس امیدی ندارم .
مرا باور کن در این حال و هوایی که هستم ،

احساس درونی مرا در قلبت حس کن

  و بدان که شانه هایم در این لحظه ها به

تکیه گاه نیاز دارند ، تکیه گاهی که تو باشی .
آغوشم بی قرار است تا تو را در میان خودش بگیرد ، بفشارد

  تا آرام کند قلبی که بی تاب است و آسمان چشمهایم که مدتهاست ابری

  و دلگرفته است را آبی کند.
هنوز رنگ آبی آسمان چشمهایم را ندیده ام از لحظه ای که تو آمدی طعم شیرین 

 محبت و عشق را نچشیده ام ، عاشق هستم، اما با عشق،

  به آن لحظه های زیبا نرسیده ام .بیا و سرت را بر روی 

 شانه هایم بگذار تا احساس کنم یکی را در این دنیا دارم

  که او نیز به عشق من زنده است…

 .بگذار تا آن لحظه های زیبای عشق را نیز ببینم. 

 

116.gif

 

پسر:سلآم عزیزم خوبے؟

دختر: نه נآرم از بغض میمیرم..

پسر:آخه برآےچے؟؟

دختر: ے پسره اومده خاستگاریم مآمآن بابام  زورم ڪرנن

ڪ حتما اخرهفته برم مامان پسره من و ببینه..

پسر:اخه ناراحتے نداره ڪ گریه نکن..

دختر:اخه من فقط تورو میخواااااااام.

پسر:عزیزم اشڪاتو پاڪ ڪن....

دوس ندارم مامانم عروسشو باچشمای گریون ببینهااا

پسر:امیرحسین

دختر:گیتا

 

116.gif

 

Animated Gif Fire (68)animated gif61.gifanimated gifAnimated Gif Fire (68)

 

 

 

ΔḿῚЯђφŝşỂiŊ

 

 

 

 

 

 

 



برچسب‌ها: احساس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :